Klachtenregeling  

Niet tevreden over de hulpverlener of de geboden hulp?
Het is altijd heel vervelend als de samenwerking met uw hulpverlener, om wat voor reden dan ook, voor u niet prettig verloopt. In het gunstige geval bent u in staat om dit samen met uw hulpverlener te bespreken en er op die wijze uit te komen. Het kan een waardevol onderdeel van de samenwerking zijn waar het contact tussen beiden zich verder in positieve zin ontwikkeld. Het is van belang om zo snel mogelijk zaken bespreekbaar te maken met de hulpverlener. In de rapportage wordt vastgelegd wat er is overeengekomen om de situatie op te lossen.

Het kan uiteraard ook voorkomen dat de hulpverlener en u moeten vaststellen dat er geen sprake is van een goede match. In dat geval adviseer ik om contact op te nemen met het sociale wijkteam. Zij kunnen dan samen met u en uw hulpverlener kijken naar een passende oplossing.

Een klacht indienen / WKKGZ
Pompe Coaching heeft de klachtenregeling zoals verplicht binnen de WKGGZ ondergebracht bij Quasir. Klik hier om deze regeling te bekijken. Klik hier om de website van Quasir te bekijken.